Brev:
Mos/grød
22. november 2013
Alder:
3 mdr.
Mos/grød
Hej Helen.
Jeg påtænker at starte på grød til Klara. Jeg har før beskrevet hvor lidt hun spiser og hvor utilpas hun er og tænker at det kan være hun trænger til fastere føde. Hun er godt 3 1/2 måned.
Hvordan vil du anbefale man starter op? Hvilken slags, hvor meget og hvor tit? Og skal hun have alm vand til?
På forhånd tak
Linda